Da Singgah? Da Baca? Rajin Ke? X Rajin Ke? Kena Jugak Klik...Ngeeee

Klik Kat Bwh Utk Shopping Brg Baby

Thursday, December 29, 2011

wedding heels

sy de konfius sket dekat cni..pe pendapat korang yer kalu sy beli heels mcm ni utk akad nikah?



sy mmg da beli da pn..pas 2 baru nk mtk pendapat korang kn?? aissshhhhh...

heels sy lbh kurang mcm ni kat dpn die..tp tali kat belakang 2 xdela mcm ni kn...perlu x pki stokin? erkkk..sbnrnye heels ni utk akad nikah...mesti pki kejap je kn?? malas la nk beli kasut2 kan...nnt bkn pki pn...sy beli uk dipakai...huhu...

so camne? de pendapatan x?


4 comments:

Asfiza said...

stokin?
hmmm..as pun tak terfikir...sebab selama pakai kasut tak pernh pakai stokin..huhu

Cik SaL said...

@Asfiza
s kalu xpki okey x?mcm pelik x?tp nk akad nikah 2..kang org tgk kaki pulak

Epa Zarifa said...

rs mcm malas nak pakai stokin kot, nnt pergi buat manicure pedicure la... hehe ala, buat je kasut nikah utk sanding

Cik SaL said...

@Epa Zarifa
cmne2?kasut nikah yg ni utk sanding ke?sal pki yg butik 2 sedia je kot...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...