Da Singgah? Da Baca? Rajin Ke? X Rajin Ke? Kena Jugak Klik...Ngeeee

Klik Kat Bwh Utk Shopping Brg Baby

Friday, July 27, 2012

kisah cintan cintun chekgu n sy part III

ok kite bersambung lg di episod seterusnya....

berbalik pada sy jumpa chekgu kat bengkel 2....memang masa 2 sy terkejut sesangat sebab sy memang x pernah nampak chekgu lagi sejak sem baru bermula. sy ingat chekgu da abes belajar. jodoh pertemuan kan hanya Allah swt yg tau...

skang kite ke scene yg lain pulak..

sejak dari cuti sem sebelum 2 lagi hubungan sy n bf da mula bermasalah...sy bukan x sayang die tapi x taula nape hubungan kami ade pasang surutnye..seperti die x tegas dengan sy dengan kedegilan sy...akhirnye hubungan kami putus jugak...sy redha

selepas putus 2..sy pulak dilanda penyakit yg sy x tau puncanye dari mane..mata sy yg sedia kuyu ni makin kuyu macam nak tertutup...sy usha g klinik...g hospital mata tun hussein onn tp doktor kata 2 macam bukan penyakit saraf mata n diaorg perlu lakukan ujian untuk ketahui penyakit sy. aduhhh takutnye sy...berdebarnye sy masa 2...

sy cuba pulak ke pusat rawatan universiti sy.ujian demi ujian dilakukan. doktor kenal pasti penyakit sy 2 ialah penyakit tiroid (serta merta teringatkan abah sbb abah pn ade penyakit tiroid jugak). sy kena makan ubat tiap2 hari untuk stabilkan hormon tiroid (da la 4 biji nasib baik kecik je ubat 2) n kena amek darah tiap2 bulan untuk cek penyakit tiroid 2 (sampai da lali dengan jarum)

tiap x selepas jumpa doktor mesti sy terpikir nk cari chekgu untuk mintak maaf...tp sy xtau kat mane nk cari chekgu. usha punya usha rupenye chekgu ni berkawan rapat dengan salah seorang budak pempuan kelas sy...alhamdulillah sy berjaya dapatkan nombor chekgu. sy kol chekgu n mintak maaf atas kesilapan yg sy lakukan...bermula dari situ la kami berkawan...

                                                                                                               bersambung d episod seterusnya...





2 comments:

Fikri said...

Bleh wat novel ni. hehe :D

PN.SaL said...

heeeee..novel x laku boleh la

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...