Da Singgah? Da Baca? Rajin Ke? X Rajin Ke? Kena Jugak Klik...Ngeeee

Klik Kat Bwh Utk Shopping Brg Baby

Friday, June 25, 2010

sedikit upset

melalui 1 hr yg agak upset bg aku..

1st..bl berbncg soal ms dpn..aku rs2 bkn 1 yg agak mudah...dan selalunye tiada keputusan yg akan dicapai...melainkan rs upset,sedih n kadangkala rs mcm huh! biarkan ianya berlalu begitu shj...

2nd..bl aku wat sesuatu kununnya ingn sekali wat org rs hepi...tp keje aku 2...nmpknye tidak dpt menghepikan die...malah die wat nye smula smbl bebel2....aku rs spt die x syukur@mcm berlagak kaya..@tah la...mgkn aku selalu sgt ade rs tidak puas ati kepadanye..huhu..yela bl die xsuka dgn ape yg aku wat..msti die akan kaitkan aku dgn ms dpn aku...aku rs..skit sebnyk aku dpt blaja sesuatu..agar aku tidak begitu d ms depan....

insyaallah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...