Da Singgah? Da Baca? Rajin Ke? X Rajin Ke? Kena Jugak Klik...Ngeeee

Klik Kat Bwh Utk Shopping Brg Baby

Thursday, June 24, 2010

bl hr yg boring menjelma lg...

aku drive kete g ofis dgn drive kete cr plng selamat iaitu 50-60 km/j..jln tidaklah begitu sibuk pd waktu2 begini krn mgkn x rmi yg bekeje pd jam 830-900..walaupun begitu aku lihat terlampau byklah lori sehingga membuatkan aku rs sesak...xblh bernafas seketika...ni sume krn habuk2 n debu yg berterbangan dr lori itu...dan...slh 1 lori tersebut telah menjatuhkan batu...huh! sguh tidak begitu beretika sekali...bagaimanakah sekiranya batu yg jatuh itu mengenai kete org?tidakkah cermin kete itu blh retak n kemudiannya menimbulkan garis2 spt satu corak n akan menyebabkannya pecah 1 hr nnt?2 kalu kn kete org la....kalu kn kete aku....mmg nk kn r kn lori 2...

akhirnya stlh drive slama lbh kurang 20 min...aku pn smp ke ofis...

haaaa..2 die hr yg boring telah bermula..krn tiada sebarang keje pn kelihatan d ats meja...bknla aku nk berlagak utk bgtau org betapa sukanye aku bekeje..tetapi..cuba la bayangkan..bl xde 1 pn keje sepanjang hr??tidakkah itu perkara yg plng boring sdang berlaku...bek duk umah..mkn..tgk tv..mkn lg..tgk tv lg..pas 2 tdo...upssss!bl nk kmas umh??hihi....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...