Da Singgah? Da Baca? Rajin Ke? X Rajin Ke? Kena Jugak Klik...Ngeeee

Klik Kat Bwh Utk Shopping Brg Baby

Thursday, June 3, 2010

xtau

lmnye x update....berhabuknye blog aku ni...jenuh aku nk sapu n update semula...huhu

rini aku nk bercite psl ape ye...

owh ye lupa nk update yg skang ni aku cuti sem..2 bln 2...best2 yg amat..
tetapi...jgn korang sngka aku asyik tdo je kt umh xwat ape..aku wat tau..mcm aku wat keje umah..pendek kata jd suri umah la aku...nasib bek aku ade alternatif len utk hilangkan kerjaya suri umah sepenuh masa aku 2...so aku keje la kt ofis sepupu aku..ermm xde r syok sgt tp dpt la gaji kn dr aku duk sesaja kt umh 2 smbl membesarkan bdn aku yg makin lm makin bsr 2..

keje aku kt ofis ni xde r penat sgt...aku pn xtau ape keje yg aku wat..sume keje aku wat n bl abs keje je pas 2 aku duk chat n men fb..sbbnye aku xtau dh nk wat keje ape...hihi

sepupu aku lak kalu ade keje lua die tglkn aku sorng2 jaga ofis die...ape la die 2...dr aku nk hlngkan boring aku tmbh lg boring ade la...huhu

boring2 ni wat aku igt kt buah ati pengarang jantung aku la...rndu kt die
tp die mcm xrndu pn kt aku..yela msg pn xbls..mrh sgt agaknye...
xreti lak aku nk pjuk die...kang kalu msg byk2 kang die xsuka lak..2 pn dh byk msg aku bg dh berbakul2 aku mtk maaf..
wat nye die menyampah..x ke haru aku...

tidak2...aku berdoa agar dirimu sentiasa merinduiku wlpn....kamu mrh sm aku...amin....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...