Da Singgah? Da Baca? Rajin Ke? X Rajin Ke? Kena Jugak Klik...Ngeeee

Klik Kat Bwh Utk Shopping Brg Baby

Monday, October 31, 2011

fantasy jungle food

kat cni sy nk berkongsi serba sket pasal goodies bag....sbnrnye sy de ke NSK setapak n kat sn sy de terjumpa kedai fantasy jungle food..pd sy kedai ni amat bersesuaian sekali utk yg nk beli makanan cam gula2,lolipop n mcm2 lg la dgn HARGA YG MURAH..rsnye tag line 2 plng penting iaitu MURAH! tul x????

sy rs sy pn da jmp lolipop yg sy nk utk bg pada budak2 yg dtg umh nnt....hrga yg MURAH! cuma 6rgt 1 bungkus...b2b sekalian..de lg x kedai len yg lg murah dr NSK ni???

source : hp SAL...sbb 2 la kualiti gmbrnye x memuaskan....hihi


2 comments:

Ummi Balqis Ismail said...

sal : ummi dah jumpe dah lollipop untuk goodies kahwin nanti...rupe2nya dekat je dgn umah ummi ni ade kedai pemborong makanan ringan yang jual lollipop tu jugak...padahal masa bertunang hari tu dah beli coklat kat situ tapi x perasan pulak lollipop tu...semalam tetiba teringat kedai tu, teros p usha lepas balik keje...yeayyyy jumpe!!rm6 sebungkus ade 40 batang lollipop!!!so, 1 batang = rm0.15 jer...=) nnt ummi update entry pasal tu...

Cik SaL said...

ha yeke..gud2 same wif me...6rgt 40 batang lolipop...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...