Da Singgah? Da Baca? Rajin Ke? X Rajin Ke? Kena Jugak Klik...Ngeeee

Klik Kat Bwh Utk Shopping Brg Baby

Tuesday, April 20, 2010

xpdc gunung lambak!

ahad 2 tiba jua..then kami bdk2 tmn teratai jaya...except azren (ke KL jmp cyg la 2!) n yan (katanye ade urusan bl brg tunang) + azam + wan + syuhada brgerak ke gunung lambak yg aku rs2 trletak d kluang...sbb xbape sure lokasinye..hihi...tginye cuma 1100m...tp mengah juga..sbb byk gile batu..ya ampun krem kaki aku...dh la aku gayat

gunung lambak kami dtg....hahaha

tentatifnye bermula:-

10 pg...aku,jum,wani,naem n azam brgerak 1 kete ke gunung lambak...tgu wan n syuhada kt sn


sempat g beli putu bambu kt air itam




br je smp..tgu wan n syuhada..azam smpt g mkn 2...




11pg..bertolak nek..kununnya nk amk jln x adventure..tp nek jln yg adventure...amk ko..org p1 yg terasa nk pitam adlh jum...hihi..pucat yer muka...n org k2 adlh dr aku sndr tb2 muntah..xtau nape..hahaha kt azam aku mkn byk...xpe2....







1tghr...yezzzarrr smp jua stlh 2 jam mendaki....tenang rs kt ats puncak wlpn x sesejuk mn...rest jap mkn2 then bertolak trun...









3ptg..kami smp d bwh...huh lega 2jam nek...2jam trun...hebat ker??hihi...

yey!dh smp..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...