Da Singgah? Da Baca? Rajin Ke? X Rajin Ke? Kena Jugak Klik...Ngeeee

Klik Kat Bwh Utk Shopping Brg Baby

Friday, February 26, 2010

puisi cinta

mungkin krn takdir kt bertemu...
dan mungkin krn takdir aku jatuh cinta padamu
tp tu atimu...
seperti bkn utkku..

tp
aku kuatkn ati ku utk dkt dgnmu
dan aku bertny
salahkah aku mencintaimu sepenuh atiku?
dan jwpmu..
cintamu padaku tidak salah
tp atiku..bkn utkmu

Tuhan...
aku meminta drMu..
dekatkn die pada ku

setelah aku tgu dgn pnuh rs sbr...
ye die dtg padaku...
tp...
cintanya padaku tidak sekuat cintaku padanya...
kenyataannya..
aku yg terluka

atiku sebu...atiku terasa kering
maafkan aku..
krn rasa itu..
aku duakan cintaku terhadapmu
kau xpernah tau ape yg ada dlm atiku
kau xpnh sedar ape yg aku rasa
kau xpnh ambil tau tindakanku...

dan kini...
aku rasa cinta itu memusnahkan diriku..
lagi dan lagi..

teringat selalu wajah kekasihku
saat ku menuai lalu
coba engkau dengarkan
ku tuaikan nada lirik lagu sederhana
ku ceritakan kisah tentang kita


pelukla tubuhku bila engkau rapuh
saat kau mulai terjatuh
aku datang menyelamatkanmu
ini surga kita tiada yg menguasainya
tempat kita bersandar dan bertakhta


tenang sayang ku pasti akan datang
yakinlah aku menjemputmu
jangan menangis hapus air matamu
yakinlah ku tetap milikmu


tenang sayang ku tepati janjiku
kerna kau wanita terhebat
peluk tubuhku matilah di pelukanku
biar seluruh jagad raya tau


kau milikku



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...