Da Singgah? Da Baca? Rajin Ke? X Rajin Ke? Kena Jugak Klik...Ngeeee

Klik Kat Bwh Utk Shopping Brg Baby

Sunday, February 28, 2010

hurmmmmmm

bgun pg dh kul 10..bgun je trus tgk buku etika.byk agi xsiap msh ade 2 subtopik lg perlu ditaip n diolah..huh!nape yer aku xsuka blajo etika ni..mgkn sbb baca..baca n kn baca lg..

engineer 2 wajib beretika...tb2 suara prof abas muncul dlm imiginasi aku

ya prof..bek sy tau..sy jnji akn beretika ms dlm klas prof jer..kui kui kui

tp rini...aku nk bukak buku log psm aku yg lum tertulis pn lg..mlm kang nk bukak adv machining...
cam bz semcm je rini..(mmg aku slalu bz..tp yg bestnye slalu wat x bz..g men fb la..men game la..wat mnda 2 wat mnda ni..)

aku nk bz kn diri aku yg mmg sdia bz ni...lgpn leh ubat ati aku yg tgh lara ni..(huhu..lara la sgt)
yela..mmg lara pn...
aku kt nk kuat..nk jd cam badang tp xmo mkn muntah antu...hihi
erm..aku nk kuat cam die...mgkn setakat ni die jd idola aku kot...heeeee ye ker?
nape aku plh die?
sbb die menarik bg aku...life die nmpk menarik..nmpk indah..sweet wlpn aku xpnh tau ape mslh yg die ade atau mgkn die menyamar jd kuat?btl ke?yela...sape tau kn?
tp..die ttp idola aku pd luarannye...
btl..aku kagum dgn die..semangat juang die..
lelaki ni..kdg2 prlu kt keras sket...
heee..ye ker?
kdg2 kt prlu wat xtau pd die...owh cam 2 ke?

hurmmm...
aku sndr pn xtau..tp ape pn aku ttp anggap die 2 idola aku

d tgh2 keje yg byk n buku yg bertimbun ni aku nmpk muka die...
tb2 air mata aku mengalir...
aku kt nk jd kuat..tp still xleh
cmne aku nk brjaya ni...aku nk kn bukak google tab ke cr kt dlm 2...cara2 elak nangis atau cara2 elak jd cengeng atau cmne caranye nk jd kuat?ermmm..cam 2 ke?

aku tgu msg dr die...tp hp aku off.cmne nk dpt msg kalu hp off...tp bia jela dl..kn aku ngah ubat ati aku yg lara...
tp kalu die msg..aku nk ckp..aku rndu sgt
aku nk ckp..keje aku byk tp aku xtau nk wat mn 1..
aku nk ckp...blh x jgn baran lg?tp kn dh byk x aku ckp...aku plh die so aku kn trima baran die?cam 2 ke?tp nape die terlampau baran?
aduh..2 ke yg aku nk ckp..die nk dgr ke.hurmmmm sediy tp hp still off...bia la dl..bia aku tenag feel free..nk siapkn keje skit..pas 2 br on hp..2 pn kalu de msg

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...