Da Singgah? Da Baca? Rajin Ke? X Rajin Ke? Kena Jugak Klik...Ngeeee

Klik Kat Bwh Utk Shopping Brg Baby

Saturday, January 23, 2010

2cite dlm 1hr...

cite p1

psmku...sob3..mcm2 aku nk luahkn psl psmku ni..
kdg2 spt xtrcapai dek akal aku ni...walaubagaimanapun akn ttp ku capai (smbl brazam d dlm ati..kekekeke)

jom cite~~~~lalalalalala

1 psl drawing..gabannye aku rs..dh mcm tenuk pn ade gak rs 2.dgn muka xmalunye aku ikut ckp bf aku c apis n trpksala aku mtk tlg dr seseorg aka mbr die gak...dan nama 2 aku rahsiakan wat sementara waktu ni..ats alasn yg mmg munasabah..kalu korang nk teka pn blh..silakan jd xpyhla aku mention nama die kn.huhu..

2 psl testing aku..huh tidak2...kalu la aku dpt kesulitan x ni...mmg aku trlalu sedih..
aku btl2 hrp Allah swt bantu aku x ni...bantulah aku Ya Allah...syukur alhamdulillah aku brtemu pn.saffiah n die byk bakar semnagat aku yg sblm ni xpnh sekalipn membara bl  brckp ttg testing..hihi.tp bl aku dipertemukn dgn die secara sengaja (aku kol die nk wat temujanji la...) aku rs btl2 best..n die support aku suh wat master n phd dlm bidang ni.huhu...pn.saffiah oiii..kalu aku wat master n phd bl aku nk kwin dgn apis..hahahah (xthn 2..gatal btl bunyinye) ape pn aku salute pn.saffiah..die btl2 bgus n sdia bntu aku.thanks 2 U


cite k2

prom nite wif all my fren...
bahasanye dibunyikn prom nite supaya sdap skit didgr...hihi (pdhal besday party je pn...)
Allah selamatkan kamu..Allah selamatkan kamu..Allah selamatkan miza,suhana n juaini...
smbutan yg agak meriah diserikan dgn laksa penang n laksa kuah putih...dgn air aku pn kurng psti air ape..ditambah pula dgn fries,nugget n kek batik menambahkn lg keserian mjlis 2..lupa dinyatakan kek2 pn ade...tukang jemput ialah bdk2 umh miza di aliran kaam..n bdk2 umh juaini.tukang dtg...rmi gak antaranya kami...bdk2 tmn teratai jaya,bdk2 laki d tmn ape aku xtau..wan d perwira n bdk2 d tmn U selebihnye adlh tuan umh la....

serunuk2...n kenyang 2 yg pastinye...yeahhh!!!

nk pegi ke mjlis yg bakal bermula


azren yg mcm kepedasan


naem yg trsengih wlpn gambo d blkg kabur


aku yg dicandidkan


3 biji kek utk 3org..


besday gurl miza kn apit ngan aku n jum


memenuhi ruang umh diaorg






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...