Da Singgah? Da Baca? Rajin Ke? X Rajin Ke? Kena Jugak Klik...Ngeeee

Klik Kat Bwh Utk Shopping Brg Baby

Thursday, January 14, 2010

1201..really bad day

ermmmm....huhu..hihi..hoho

aku xtau r nk ckp ape dlm blog ni rini...pe yg aku tau aku rs xbest..
smlm aku gduh dg apis lg...
asyik gduh je..

plng xbest die say something yg wat aku terasa smp ke ulu ati,jantung,limpa n buah pinggang aku (ade ke ngena dgn buah pinggang??)..lantak rr

apis 2 kalu mrh ngan aku pny la lm..besenye la..tp aku rndu die nnt (sengal la mamat 2..die xtau ke aku rndu die).cmne kalu die btl2 nk blah beb!!ayooo...pening aku nk pkr

rini 1keje aku pn xmnjadi..plng lucu ms aku ms lab adv machining..aku dgr je kt2 bos aku si fuad n ee..hihi.ermmm..pdhal pkrn aku nun jauh melayang smbl tgk ke arah mr.siva yg brckp loghat mat saleh indianye..hahaha.sori fuad..next time aku bg suggest yg lg orite k!but aku jnji(smbl angkat tgn mcm org nk bc ikrar..nge3) buku log 2 aku siapkn...

klas etika aku yg xbape nk etika 2..brlngsung spt bese dgn prof abas dtg lmbt.then die bahagikn tugas...serta ahli grup..waaaa..ade ke die letak aku 1grup dgn busu..xpatut rrr.aku xnk..hahaha.tp dh trlnjur pn..busu jd LEADER aku..yerkkkk!!!

perut aku skit rrr...sbb aku angkat bndera merah sbuh td...ptut la aku hangin semacam je mlm td...

yo mas..aku bkn kaitkan hangin 2 ngan period..heheh.tp besenye kalu perut aku melampau skit..konfem aku akn hangin 1 bdn...(yeke????kira ye jela)

tp yg runsingkn pkrn aku apis...my cyg.die 2..

d best thing dat ever happened 2 me..~~~

aku dh msg die xbls..mrh lg rupenye die kt aku.hdupku rini dh xlg warna warni..(hahahaha..poyo) tp siyes...keindahan msg2 2 dh xde..gelak tawa aku ngan die,sedih aku..dh xde dh.cmne kalu die btl2 nk aku blah???korang igt aku xsedih ke??bkn rr aku nk -ve..tp huhu ape aku mengarut ni...

4 comments:

Anonymous said...

eeh sal..kadang2 kita kena paham kenapa orang buat kat kite macam tuh..kite tak leh paksa orang tuh sayang kita macam mana kita sayang orang tuh..kalo ko rasa banyak sedih dari gembira ngan bf ko, ko try pikir balik betul2..

aku saje je cakap, sorry r kalo ko terasa..

PN.SaL said...

emmm it's ok..aku xtrasa pn..cuma trpkr something..aku xde r rs smp cam 2...ni slh aku rrrr.siyes...aku xpnh pksa die syg aku..aku tau die syg aku..huhu..wei2 sape ni

Anonymous said...

ko ni jenis banyak pikir erk?
x salah banyak pikir, tapi rilex2 la skit..chill weyh!!!

all the best to u n apis..

PN.SaL said...

ermmm..aku slalu byk pkr..nape tah..bkn aku x chill..tp aku sk sgt pkr 1lg mslh aku xsetel..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...