Da Singgah? Da Baca? Rajin Ke? X Rajin Ke? Kena Jugak Klik...Ngeeee

Klik Kat Bwh Utk Shopping Brg Baby

Tuesday, May 4, 2010

aku utk kamu dan kamu utk aku..

apepun yg terjadi skang...ms dpn...patut di syukuri..sesungguhnye Allah swt tau ape yg terbek utk aku...
tp btul ke aku benar2 bersyukur atas nikmat yg diberi oleh Nya?Ya Allah..ampunkanlah dosa2 ku...

sesungguhnye Ya Allah...aku bersyukur Kau kurniakan die padaku...wlpn pd awlnye aku sndr x yakin dgn perasaan aku sndr...mgkn krn aku takut dilukai lg...krn aku takut ujan akn turun lg di kala aku melihat pelangi...krn aku takut mlm akan menjelma di kala aku ralik melihat mentari senja...krn aku takut di kala aku seronok menuai cinta tb2 air mata mula jd teman hari2 ku...

sesungguhnya..aku xmau disakiti...aku xmau dilukai...

tidak byk yg aku ketahui ttg dirinya tp kenapa semudah ini aku jatuh cinta?
ade sesuatu yg menarik ke ttg dirinya yg menarikku utk menggapainya?
dgrla nyanyian ati ini wahai jiwaku..di sini aku trus memanggil namamu dari degup jantungku....bibirku mulai melantun doa-doa cinta agar kekal ke akhir hayatku...

Ya Allah...adakah aku yg terbek utk dirinya?jika ye...biarlah aku berada disampingnya selama2nya...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...