Da Singgah? Da Baca? Rajin Ke? X Rajin Ke? Kena Jugak Klik...Ngeeee

Klik Kat Bwh Utk Shopping Brg Baby

Wednesday, December 30, 2009

ikan talapia

horaayy..aku ade 2 brita yg wat diri aku hepi n trsgt hepi rini...

1st..clas batal..so kami wat aktiviti msk2 ikan talapia..msk ikan talapia goreng garing..orite r 2..hehe.ktorg wat msk smbal2..pas 2 izyan wat pencicah..slurPPPP!!!cedapnye..kami mkn br7..aku,jum,jedah,azen,naem,izyan n wani (wani lmbt skit mkn g jmp papa)..oh lupa utk poksu pn ade 1x(azam..)




ikan talapia...cedap

2nd...loan aku dh kua..yeyeye.tp loan kua..msti duit aku laju je kua..huk3!!!
yg 2 xpenting..yg penting kn tunaikan jnji open table dl..huhu coz aku pointer aku cecah 3 sem ni...ni jnji sem lps yg kn tunaikan...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...